Гарантія та обслуговування
Асортимент нашого інтернет-магазину представлений сертифікованим товаром, на який надається офіційна гарантія виробника.
Гарантія складає від 12 до 36 місяців
Термін гарантії визначається сервісної політикою виробника, згідно з якою ремонт і обслуговування продукції проводиться в авторизованих сервісних центрах. Підтверджує наявність гарантійних зобов'язань гарантійний талон виробника і чек, що підтверджує покупку.
Негарантійні випадки
При порушенні гарантійних зобов'язань, сервісне обслуговування і гарантія не надається.
Сервісний центр може відмовити в обслуговуванні в разі:
- порушення цілісності гарантійних пломб;
- наявності механічних або інших пошкоджень, які виникли в результаті навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- неправильного заповнення гарантійного талона.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
- випадкові пошкодження (нанесені клієнтом);
- пошкодження в результаті стихійного лиха (природних явищ);
- ушкодження, які виникли в результаті недбалого використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, пилу, механічних пошкоджень, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі;
- ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
При будь-яких питаннях з приводу гарантійного обслуговування
пишіть нам на Viber +38 096 707 1006
або
Телефонуйте: +38 068 1234 0 24
Працюємо щодня:
с 9:00 до 19:00
Без вихідних